Veckan som gått




Vilken vecka, den har varit fullspäckad med massa roliga jobb och mycket planering inför nästa veckas stora uppdrag då jag ska inreda ett helt hus i Skåne. Här är ett litet axplock från veckan som gått. Fotografen Sara Medina Lind har plåtat två visningslägenheter med mig, en cool tvåa i Söderdalen och en alldeles underbar etagelägenhet på Kvarnholmen. Mer bilder där ifrån kommer inom kort. Per min kollega och jag har säkert lyft ett ton krukor, jord och växter i torsdags inför JMs Stora Visningsdag nästa söndag. Blomsterhallen i Årsta har dignat av de mest fantastiska växter så vi kan bara inte misslyckas med vårt uppdrag att få till inspirerande balkonger.
Veckan avslutades med ett kort möte med finaste Pella Hedeby som ska inreda ett hus i Järvastaden åt JM. Alla väggar i huset har precis målats i en färgskala som är magiskt fin. Det ska bli så spännande och roligt att få hänga lite med bästa kollegan från förr och jag känner redan nu att jag kommer att älska allt hon gör i huset vid skogens slut.

Fotograf Sara Medina Lind bild 1-2
Bild 3 - Pella Hedebys moodboard för villan i Järvastaden


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Undrar vad det är för fina krukor ni använt på balkongen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Det är ett krukset i cementfiber (lätta) som jag köpt på Årsta Partihandel i Stockholm. Underbara!

      Radera