Häng med bakom kulisserna...



Det är inte alltid vi kan bjuda på så här "glamorösa" bilder bakom kulisserna vid våra fotograferingar.
Men det nya matbordet är så snyggt så att t o m en rörig lunch mitt bland all rekvisita ser riktigt inbjudande ut. Igår fotograferade vi i Kista Torn ingen. Mer inspiration från vårt favoritrum, loggian. Bilder från den fotograferingen visar vi här om ett par veckor.
 

Bild 1 Foto: Pella Hedeby
Bild 2 Foto Kristofer Johnsson - Instagram, följ vår fotograf här...
Bild 3 Foto Marie Ramse
 

1 kommentar:

  1. Hej tjejer :)

    Jag har följt er blogg ett bra tag nu och har verkligen blivit helt förälskad i sättet ni får detaljer i hemmet att sticka ut och alltid får till den där välstylade touchen i skandinavisk form. Mitt företag har precis lanserat vår senaste eleganta designprodukt i svarta, vita och guld-detaljer.

    Eftersom ni bloggar om vackra saker, och har cool stil som passar vårt varumärke, får ni gärna välja ut en färg och modell ni gillar.

    Maila mig på johanna@sudio.se om det hade varit intressant så kan jag berätta mer och skicka bild på våra produkter!

    Ha en bra dag! :D

    Johanna

    SvaraRadera